Dostawy towarów w czasie zagrożenia epidemicznego
w związku z wprowadzonym stanem epidemicznym związanym z zagrożeniem Koronawirusem, które doświadcza nasz kraj informujemy o możliwych opóźnieniach w dostawach.
Z zebranych informacji większość naszych partnerów pracuje normalnie, jeśli obecna sytuację możemy tak określić.
Dołożymy wszelkich starań by dostawy odbywały się płynnie.
W przypadku problemów będziemy Państwa informować na bieżąco.
Prosimy wziąć pod uwagę zmiany w obsłudze klienta przez Pocztę Polską.
Placówki Poczty Polskiej w dni robocze będą otwarte jedynie sześć godzin, przy czym w wybrane dni placówka będzie czynna w godz. 14:00-20:00 lub zamiennie przez trzy godziny w sobotę, także pozostałe placówki czynne dotychczas w soboty będą obsługiwać klientów przez trzy godziny. Praca placówek całodobowych zostaje skrócona - będą czynne przez 7 dni w tygodniu od 8:00 do 20:00.
Nieczynne będą punkty obsługi klienta w galeriach handlowych.
Wychodząc naprzeciw tej sytuacji wprowadzamy nowy cennik dostaw poprzez inpost.
Przy zamówieniach przedpłaconych powyżej 150 zł :
- Paczkomat inpost po przedpłacie - 0 zł
- Kurier Inpost - 0 zł
- Odbiór w punktach Poczty Polskiej oraz sklepach Żabka 0 zł
Przy zamówieniach do paczkomatu za pobraniem:
- minimalna wartość zamówienia 50 zł
- przy zamówieniu w przedziale od 50 zł do 149,99 zł opłata 14,50 zł
- od kwoty 150 zł dostawa 0 zł
Szanowni Państwo w związku z rożnymi ograniczeniami oraz zaleceniami informujemy, że najlepszym sposobem rozliczania się są sposoby bezgotówkowe.
Oferujemy możliwość płatności za pobraniem w paczkomacie. Informujemy również, że taka możliwość istnieje dla płatności kurierski w przypadku firmy Inpost.
pozdrawiam
zespół Motoargo